Mut miks mulle tulee sit täälläkin ne hymiöt? Onks täällä sama juttu ja miks muille ei tule?Valvoja: Siru84
Mut miks mulle tulee sit täälläkin ne hymiöt? Onks täällä sama juttu ja miks muille ei tule?

Tuleeko muilla? 

Voiks mulla olla sit jossai välimuistissa se vanha koodi tai jotain et se näkyy siks?
Siin on nyt selvästi joku bugi ainakin mun kohalla...

MF kirjoitti:Jeps. Täällä tulee ja esim. Hourulassa mut ennakko-osiossa taas ei tullu ku kokeilinVoiks mulla olla sit jossai välimuistissa se vanha koodi tai jotain et se näkyy siks?
Siin on nyt selvästi joku bugi ainakin mun kohalla...
Eli sulla tulee tässä "Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet"-osiossa nuo hymiöt noin ja Hourulassa? Tuleeko muualla. Voin yrittää katsoa tuolta Hallintapaneelista että oisko siellä jotain osviittaa antavaa, mutta haluan tietää tarkat osiot missä hymiöt näkyy oikeina ja missä ei.

MF kirjoitti:Tos on esim. esupin viesti mistä näkyy...

MF kirjoitti:Okei mä rekisteröidyn vaikka "urpo"ks
Ja toinen vaihtoehto on se ja kaukaa haettua mutta laitoin sulle titteliksi saman joka vanhalla oli niin jos ottais sen pois ja kokeilis? Kumpaa kannatat? Eka kokeiltais erikoistitteli pois ja sit uutta tunnusta?

No niin huh huh testataampa että mitä tää sanoo
.urpo kirjoitti:Ei näyJa näkyy esupinkin viesti normaalina ja muiden
Mutta kirjaudu takas MF niin otan tittelin pois ja katotaan.... 

Mut en mä halua että sä poistat mua. Kai mu on sit vaa elettävä tän kanssa...

MF kirjoitti:Ei muutostaMut en mä halua että sä poistat mua. Kai mu on sit vaa elettävä tän kanssa...
Että miks on noin? Ettei sitten oo vahingossa sulla välimuistiin jäänyt tai jotain paskaa?
Ja vaikka sut poistais, niin pääsisit takas samalla?
Mä nyt katon vielä tuolta piruuttani vaikka se tuskin auttaa...

Kyl mä veikkaan et se johtuu jostain välimuistista. Mullahan oli puhelimen kanssa aiemmin kans välimuistiongelmia vanhalla foorumilla joista sulle kerroin. Sillon autto kun poistin kaikki selaushistoriat ja nollasin asetukset. Pitäskö mun tehä niin ja sammuttaa tietokone ja käynnistää uudelleen?

MF kirjoitti:Mut eiks siin menis sit kaikki viestit ja niin edelleen avatarit pitäs asentaa uudelleen?Kyl mä veikkaan et se johtuu jostain välimuistista. Mullahan oli puhelimen kanssa aiemmin kans välimuistiongelmia vanhalla foorumilla joista sulle kerroin. Sillon autto kun poistin kaikki selaushistoriat ja nollasin asetukset. Pitäskö mun tehä niin ja sammuttaa tietokone ja käynnistää uudelleen?
Kokeile hei sellasta! Ja jos se ei auta, niin tämäkin ois vaihtoehto:
Pitäiskö testata sun urpollas? 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa