Foorumin hyvät ja huonot puolet?

Tämä foorumi, jossa olet nyt oli vain Sijaiskoti joka oli viikon ajan foorumilaisten käytössä, ennen kuin vanha, 8.6.2012 asti toiminut foorumi saatiin uuteen osoitteeseen. Jos olit foorumi.infon Larias foorumilla niin tunnuksesi on vielä voimassa ja jos olet uusi, lämpimästi tervetuloa!

Osoite foorumille on: http://larias.munfoorumi.com/

Kuva

Valvoja: Siru84

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Loka 2013, 14:23

MF kirjoitti:Sellanen ongelma vielä havaittu uudella foorumilla että lumialla vastatessa viestikenttä jumittaa ja hidastelee. Tällästä ei ainakaan mulla ollu vanhalla foorumilla tai ylipäätään missään aiemmin puhelimella vastatessa.


Hei! Mulla on tää sama juttu eiuskoa Ja hymiöiden lataamisessa viesteissä kestää hetki eiuskoa Hyvä etten oo ainoa. Johtunee hymiökokoelman suuruudesta ja kun se on tuossa esillä :roll:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja Natu » 30 Loka 2013, 14:24

MF kirjoitti:Sellanen ongelma vielä havaittu uudella foorumilla että lumialla vastatessa viestikenttä jumittaa ja hidastelee. Tällästä ei ainakaan mulla ollu vanhalla foorumilla tai ylipäätään missään aiemmin puhelimella vastatessa.

Äsken ainakin jumitti oikein urakalla myös omenalla, mutta ei enää
Avatar
Natu
Larias-fani
Larias-fani
 
Viestit: 66
Liittynyt: 23 Loka 2013, 05:05

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja anzgu » 30 Loka 2013, 14:27

Siru84 kirjoitti:
MF kirjoitti:Sellanen ongelma vielä havaittu uudella foorumilla että lumialla vastatessa viestikenttä jumittaa ja hidastelee. Tällästä ei ainakaan mulla ollu vanhalla foorumilla tai ylipäätään missään aiemmin puhelimella vastatessa.


Hei! Mulla on tää sama juttu eiuskoa Ja hymiöiden lataamisessa viesteissä kestää hetki eiuskoa Hyvä etten oo ainoa. Johtunee hymiökokoelman suuruudesta ja kun se on tuossa esillä :roll:


Ei mulla jumita Lumialla raaps Ainoo et kun joissain roolipeleissä on kuvia niin se lataa sen sivun hitaammin, tosin sama juttu koneella. Mut se varmaa on siinä, että kun ne osat on kaikki samassa pötkössä kopioituina niin niitä on sen verran paljon. Hymiöt ei ota vaikka miten oottais mutta totuin mä kirjottaa ne aiemmallaki foorumilla ni ei oo haitannu :mrgreen:
Kuva
Avatar
anzgu
Kuolaaja
Kuolaaja
 
Viestit: 248
Liittynyt: 23 Loka 2013, 06:58

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Loka 2013, 14:28

anzgu kirjoitti: Ainoo et kun joissain roolipeleissä on kuvia niin se lataa sen sivun hitaammin, tosin sama juttu koneella. Mut se varmaa on siinä, että kun ne osat on kaikki samassa pötkössä kopioituina niin niitä on sen verran paljon. Hymiöt ei ota vaikka miten oottais mutta totuin mä kirjottaa ne aiemmallaki foorumilla ni ei oo haitannu :mrgreen:


Mulla on tää myös eiuskoa Siksi myös ärsyttääkin se yhteenpötköön laitto ihan vietävän paljon eiuskoa
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja MF » 30 Loka 2013, 14:47

Siru84 kirjoitti:
MF kirjoitti:Sellanen ongelma vielä havaittu uudella foorumilla että lumialla vastatessa viestikenttä jumittaa ja hidastelee. Tällästä ei ainakaan mulla ollu vanhalla foorumilla tai ylipäätään missään aiemmin puhelimella vastatessa.


Hei! Mulla on tää sama juttu eiuskoa Ja hymiöiden lataamisessa viesteissä kestää hetki eiuskoa Hyvä etten oo ainoa. Johtunee hymiökokoelman suuruudesta ja kun se on tuossa esillä :roll:


Natu kirjoitti:Äsken ainakin jumitti oikein urakalla myös omenalla, mutta ei enää


Harmi homma etten oo ainoa jolla on tää ongelma. Kai se noista hymiöistä sitten johtuu, viekö ne puhelimen kaiken käyttömuistin sitten kun alkaa jumittaa vai mikä siinä on? mitvit Mulla kun taas ei noiden roolipelin kuvien ja hymiöiden sun muiden kanssa oo latautumisongelmia. Tosin nehän riippuu netin nopeudesta varmaan ja mulla on puhelimessa tosi nopea netti.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Loka 2013, 14:48

MF kirjoitti:Harmi homma etten oo ainoa jolla on tää ongelma. Kai se noista hymiöistä sitten johtuu, viekö ne puhelimen kaiken käyttömuistin sitten kun alkaa jumittaa vai mikä siinä on? mitvit Mulla kun taas ei noiden roolipelin kuvien ja hymiöiden sun muiden kanssa oo latautumisongelmia. Tosin nehän riippuu netin nopeudesta varmaan ja mulla on puhelimessa tosi nopea netti.


En tiedä pystyykö tuota hymiövalikoimaa piilottamaan tosta mutta että Graaffiset hymiöt kuitenkin toimisivat viesteissä siitä huolimatta? Sitä voisi kokeilla auttaako jumitukseen....
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumin hyvät ja huonot puolet?

ViestiKirjoittaja anzgu » 30 Loka 2013, 14:56

MF kirjoitti:Harmi homma etten oo ainoa jolla on tää ongelma. Kai se noista hymiöistä sitten johtuu, viekö ne puhelimen kaiken käyttömuistin sitten kun alkaa jumittaa vai mikä siinä on? mitvit Mulla kun taas ei noiden roolipelin kuvien ja hymiöiden sun muiden kanssa oo latautumisongelmia. Tosin nehän riippuu netin nopeudesta varmaan ja mulla on puhelimessa tosi nopea netti.


Mulla on puhelimessa aika nopee netti, tosin kotona se kai käyttää langatonta ku oon laittanu sellasen asetuksen raaps Mut en huomaa eroa nopeudessa oonko kotona tai en. En oo asiantuntija mut mä palautin tässä vähän aikaa sitte tehdasasetukset niin nykyää luuri toimii ku junan vessa! Ennen sitä siinä oli kaikenlaista häikkää.. ja herjas koko ajan jostain muistista eikä ladannu päivityksiäkää + miljoona muuta ongelmaa! Ihan ku ois saanu uuden puhelimen tsih
Kuva
Avatar
anzgu
Kuolaaja
Kuolaaja
 
Viestit: 248
Liittynyt: 23 Loka 2013, 06:58

Edellinen

Paluu Sijaiskoti Larias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron