Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

Tämä foorumi, jossa olet nyt oli vain Sijaiskoti joka oli viikon ajan foorumilaisten käytössä, ennen kuin vanha, 8.6.2012 asti toiminut foorumi saatiin uuteen osoitteeseen. Jos olit foorumi.infon Larias foorumilla niin tunnuksesi on vielä voimassa ja jos olet uusi, lämpimästi tervetuloa!

Osoite foorumille on: http://larias.munfoorumi.com/

Kuva

Valvoja: Siru84

Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 25 Loka 2013, 00:24

Rekisteröitynyt käyttäjä/Vieras: Haluatko näihin kolmeen osioon? ;) Ano pääsyä minulta. Ne näyttävät tältä:

Kuva

Kuva

Kuva

Ne, jotka olivat vanhalla foorumilla näissä ovat saaneet nyt pääsyn myös täällä uudella ja jos eivät näy teillä etusivulla niin laittakaa mulle yksityisviestiä :!:

Tein nyt niin, että Hourulan porukka jos on eri tyyppejä kuin vaikka Ficci alueella, pääsi nyt sinnekin hali_hehe Teidän pitäisi saada muokata aloitusviestejä/viestejä ja asetin Ficci osiossa niin, että voitte muuttaa viestin lähettäjää jotta Ficcit olisi helpommin tunnistettavia ;)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

ViestiKirjoittaja MF » 25 Loka 2013, 01:43

Siru84 kirjoitti: Teidän pitäisi saada muokata aloitusviestejä/viestejä ja asetin Ficci osiossa niin, että voitte muuttaa viestin lähettäjää jotta Ficcit olisi helpommin tunnistettavia ;)


Jaa tää tapahtuu miten? Mä en ainakaan löydä mitään nappulaa tai muuta josta ton sais muutettua...
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 25 Loka 2013, 01:54

MF kirjoitti:Jaa tää tapahtuu miten? Mä en ainakaan löydä mitään nappulaa tai muuta josta ton sais muutettua...


Selvitin tämän! Ja onpa tää aika ovela "paskiainen" tsih Mutta tässä kuvakaapatut ohjeet. Eli otat jonkun oman kirjoittamasi ficcin ja sen jälkeen paina ficcistä tätä kohtaa:

Kuva

Ja paina sitä. Sen jälkeen avautuu se ficci siihen joten mene ihan loppuun, josta pitäisi löytyä tällainen:

Kuva
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

ViestiKirjoittaja MF » 25 Loka 2013, 02:00

Kiitos halitus Mulla ois menny puol elämää päätellä toi ite tsih
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Larias Hourula, Fanfiction ja Rontterila!

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 25 Loka 2013, 23:17

Oi Siru, niin selkeä ohje!! Minäkin koetin tuota toimintoa etsiä, kunnes totesin, etten tullut hullua hurskaammaksi eri osioiden selaamisesta.
Kuva
Kuva
Avatar
Pikkuinen
Lariaksen lumoissa
Lariaksen lumoissa
 
Viestit: 419
Liittynyt: 23 Loka 2013, 18:53


Paluu Sijaiskoti Larias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron