Hymiöt

Tämä foorumi, jossa olet nyt oli vain Sijaiskoti joka oli viikon ajan foorumilaisten käytössä, ennen kuin vanha, 8.6.2012 asti toiminut foorumi saatiin uuteen osoitteeseen. Jos olit foorumi.infon Larias foorumilla niin tunnuksesi on vielä voimassa ja jos olet uusi, lämpimästi tervetuloa!

Osoite foorumille on: http://larias.munfoorumi.com/

Kuva

Valvoja: Siru84

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Del » 27 Loka 2013, 00:44

En mä ainakaan valittanu tässä kellekään tietylle vaan sanoin yleisesti mielipiteeni, että hymiöiden koodien muuttaminen ei musta oo kivaa, koska sitten niitä ei muista enää ja pitää aina ettiä tolta sivusta uusiks.. Voihan sen sanan poikkeuksellisesti kirjottaa isolla kirjaimella tai jättää hymiöt siitä viestistä pois.. Mun mielestä tästä asiasta on turha alkaa riidellä, sanoin vaan mielipiteeni.
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Del
Lariakselan sylikummi
Lariakselan sylikummi
 
Viestit: 91
Liittynyt: 22 Loka 2013, 20:41

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 00:52

En mäkään halua riidellä mutta eipä tunnu kivalta kun ensin kaikkien muiden hymiöt kyllä muutetaan ja mulle vaan valitetaan asiasta...
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Moonu » 27 Loka 2013, 00:56

Jospa mäkin nyt otan osaa keskusteluun. Toi Peukku ei haittaa mua ollenkaan, koska sen tosiaan voi korjata joko laittamalla ison kirjaimen eteen tai sitten vaikka näin p e u k k u tai näin p-eukku jos häiritsee.

Mua eniten häiritsee toi GR, koska jos kirjoittaa Grillaamisesta niin tulee se kieltä lipova hymiö :)
Kuva
Kuva
Avatar
Moonu
Pettämätön postaaja
Pettämätön postaaja
 
Viestit: 512
Liittynyt: 22 Loka 2013, 22:23
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Del » 27 Loka 2013, 01:00

MF kirjoitti:En mäkään halua riidellä mutta eipä tunnu kivalta kun ensin kaikkien muiden hymiöt kyllä muutetaan ja mulle vaan valitetaan asiasta...


En mä ainakaan valittanu? Mä sanoin yleisesti, myös noista aiemmista muutoksista. Ne nyt ei ehkä koskenu niitä hymiöitä mitä useimmiten käytän, mutta kuitenkin.
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Del
Lariakselan sylikummi
Lariakselan sylikummi
 
Viestit: 91
Liittynyt: 22 Loka 2013, 20:41

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Loka 2013, 01:17

MF: Joo muiden hymiöt on hyväksytty siksi koska ne ei koskeneet niitä hymiöitä, joihin oon tottunut. Kysyihän Tiimarikin k o p s hymiön muuttamisesta ja hylkäsin sen.

Näillä hymiökoodeilla on kuitenki pärjätty yli vuosi? Miksei niistä oo voinu mainita heti alussa? Laitetaanko äänestys pystyyn ja sen perusteella päätetään, vaihdetaanko noita koodeja? Eikä ton Peukku koodin kirjottaminen isolla voi olla kovin vaikea asia kenellekään. Se on aivan varmasti yks foorumin käytetyimpiä hymiöitä, niin mun mielestä on ihan turha mennä muuttamaan sitä. Koska sen jälkeen suunnilleen kaikki kiroo, kun ei se hymiö tuukkaan sillä koodilla, mitä on aina käytetty.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 01:28

Mut onko toi yleensä ottaen reilu peruste että vaan niitä voi muuttaa joihin sä et oo tottunu? Kaikki on varmasti tottunu eri hymiöihin ja aiemmin on muutettu sellasia joihin ite oon tottunut ja pitänyt opetella uudelleen. Musta vaan tuntuu että täällä on vaan tiettyjen ihmisten mielipiteillä väliä ja muita ei kuunnella mikäli mielipide poikkeaa omasta. Mä en vaan ymmärrä miten vaikeeta vois olla muutttaa siitä esim yksi kirjain koska kaikki sen oppii. Ja tätä ongelmaa ei olis jos noi hymiöt alunalkaen nimettäis niin että ne ei oo sanoja kuten monella foorumilla ne on...

Sori vaan kun valitan mutta musta vaan tuntuu että mua kohdellaan epäreilusti ja mun mielipiteellä ei ole mitään väliä. Jätetään vaan sitten se peukku jos se on niin iso asia monille mutta mä toivon että jatkossa että tälläset ratkastaan sitten vaikka äänestyksellä eikä perusteeksi riitä joku "yksi ihminen on liian tottunut tähän hymiöön" koska se ei ole kaikkien mielipiteet huomioivaa.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Del » 27 Loka 2013, 01:32

Mä ilmottaudun myös ihmisiin, jotka on tottunu esimerkiks tähän peukku-hymiöön, eikä me varmaan olla ainoita. Eikä tässä musta ketään tiettyjä henkilöitä oo syrjitty, kyllähän hymiöitä on aiemminkin muuteltu, mutta nyt oli vaan kyse yhdestä ns. "vakkarihymiöstä". Musta on pääasia, että me ylipäätään saatiin nää hymiöt. Sehän ei ollu mitenkään itsestäänselvyys ja ois tosi ankeeta jos ois jotain perushymiöitä vaan kuten :)
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Del
Lariakselan sylikummi
Lariakselan sylikummi
 
Viestit: 91
Liittynyt: 22 Loka 2013, 20:41

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 01:36

Ja edelleenkin toi iso kirjain homma ei mulla ainakaan auta mitään. Kirjotti sen hymiön nimen pienellä tai isolla niin aina näkyy. Kun kirjottaa huh pienellä niin tulee hymiö ja kun kirjottaa HUH isolla niin tulee hymiö...
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja esuppi » 27 Loka 2013, 01:38

Mä ilmottaudun myös ihmisiin, jotka pärjää ton nykyisen peukku-hymiön kanssa. Enkä mäkään usko, että tässä jutussa nyt on ketään haluttu syrjiä tai loukata. Toi äänestys, mitä Siru ehdotti, niin se ainakin olis reilu ja tasapuolinen kaikille.

MF: Ei tossa sun viestissä ainakaan nyt näy hymiötä pienellä kirjotettuna.
Kuva
Kuva
Avatar
esuppi
Stalkkeri
Stalkkeri
 
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2013, 21:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 01:46

esuppi kirjoitti:Mä ilmottaudun myös ihmisiin, jotka pärjää ton nykyisen peukku-hymiön kanssa. Enkä mäkään usko, että tässä jutussa nyt on ketään haluttu syrjiä tai loukata. Toi äänestys, mitä Siru ehdotti, niin se ainakin olis reilu ja tasapuolinen kaikille.

MF: Ei tossa sun viestissä ainakaan nyt näy hymiötä pienellä kirjotettuna.


Joo kyllä mä hyväksyn p e u k k u - hymiön jäämisen jos ja kun nyt enemmistö niin haluaa. Se on silloin reilu päätös ja mä vaan olen aina tasapuolisen kohtelun puolella. Siksi mulle ei käy järkeen se peruste että yksi ihminen voi päättää mikä hymiö on liian tuttu ja mikä ei.

? Mulla näkyy kaks kertaa HUH hymiö tossa lauseessa ja mä kirjotin ekan pienellä ja tokan isolla.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Moonu » 27 Loka 2013, 01:49

Mullakin näkyy vaan se huh minkä oot kirjottanu isolla.
Kuva
Kuva
Avatar
Moonu
Pettämätön postaaja
Pettämätön postaaja
 
Viestit: 512
Liittynyt: 22 Loka 2013, 22:23
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 01:53

Täh? Täs on kuvakaappaus esim. mun Totaalisen lätkässä ficistä niin näätte että mulla näkyy aina hymiö oli se kirjotettu isolla tai pienellä :? Miten on mahdollista et muilla ei näy?

Kuva
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja esuppi » 27 Loka 2013, 01:56

Toi on aika ihme homma. Näkyykö sulla muiden viesteissä molemmilla tavoilla kirjotettuna hymiö? huh ja HUH
Kuva
Kuva
Avatar
esuppi
Stalkkeri
Stalkkeri
 
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2013, 21:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Loka 2013, 02:00

En tajua yhtään eiuskoa Täytyy tutkia asiaa, koska mulla ainakin on eroa kirjoittaa sanat Peukku vai peukku ja sanan HUH vai huh. Jos kirjoittaa huh niin ei tuu hymiötä, mutta HUH niin tulee ja peukku tulee hymiö, mutta Peukku niin ei tule insane
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 02:01

Näkyy :? Mut mä itse asiassa huomasin että esim. ennakko-osiossa ei näy. Mut täällä ja ficci-osiossa näkyy O.o Pystytsä käydä kattomassa näkyy sulla tos mun ficissä noi hymiöt vai ei? Mua kiusaa tää ongelma mitvit
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 02:07

Ja kun laittaa hiiren siihen päälle niin se näyttää että ton hymiön nimi ois huh pienellä eikä isolla niinkuin se on tuolla hymiöpalkissa mitvit

Kuva
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja esuppi » 27 Loka 2013, 02:07

MF kirjoitti:Näkyy :? Mut mä itse asiassa huomasin että esim. ennakko-osiossa ei näy. Mut täällä ja ficci-osiossa näkyy O.o Pystytsä käydä kattomassa näkyy sulla tos mun ficissä noi hymiöt vai ei? Mua kiusaa tää ongelma mitvit


Näkyy ne siinä ficissä, mut voiks se jotenki vaikuttaa, ku se on quotettu vanhalta foorumilta?
Kuva
Kuva
Avatar
esuppi
Stalkkeri
Stalkkeri
 
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2013, 21:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 02:10

esuppi kirjoitti:
MF kirjoitti:Näkyy :? Mut mä itse asiassa huomasin että esim. ennakko-osiossa ei näy. Mut täällä ja ficci-osiossa näkyy O.o Pystytsä käydä kattomassa näkyy sulla tos mun ficissä noi hymiöt vai ei? Mua kiusaa tää ongelma mitvit


Näkyy ne siinä ficissä, mut voiks se jotenki vaikuttaa, ku se on quotettu vanhalta foorumilta?


Mut eihän ne oo oikeasti quoteja suoraan sieltä vaan liitetty vaan tänne. Ja toisekseen muissa quoteissa esim. ennakko-osiossa ei näy. Ja täällä näkyy vaikkei olisikaan quoteja? mitvit
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja esuppi » 27 Loka 2013, 02:16

MF kirjoitti:
Mut eihän ne oo oikeasti quoteja suoraan sieltä vaan liitetty vaan tänne. Ja toisekseen muissa quoteissa esim. ennakko-osiossa ei näy. Ja täällä näkyy vaikkei olisikaan quoteja? mitvit



Tos on nyt jotain hämärää, koska ku mä klikkaan siitä sun ficistä muokkaa ja sit esikatselu, niin ei näy noi hymiöt.
Kuva
Kuva
Avatar
esuppi
Stalkkeri
Stalkkeri
 
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2013, 21:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Loka 2013, 02:18

Taisin keksiä sen. Mä vaihdoin ton hymiön nimen 25 Loka 2013, 13:36 ja oot laittanut ton ficcin tonne (tai no siis mä, mutta muutit nimen) 23 Loka 2013, 17:35 eli se ottanut ne vanhojen hymiökoodien mukaan selvästi. Jos kokeilet nyt tehdä vaikka sinne topicin johon kirjoitat ne, niin ei pitäis tulla hymiöitä :roll:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Sijaiskoti Larias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron