Hymiöt

Tämä foorumi, jossa olet nyt oli vain Sijaiskoti joka oli viikon ajan foorumilaisten käytössä, ennen kuin vanha, 8.6.2012 asti toiminut foorumi saatiin uuteen osoitteeseen. Jos olit foorumi.infon Larias foorumilla niin tunnuksesi on vielä voimassa ja jos olet uusi, lämpimästi tervetuloa!

Osoite foorumille on: http://larias.munfoorumi.com/

Kuva

Valvoja: Siru84

Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 22 Loka 2013, 23:00

Hymiöt pitää laittaa tänne yksitellen ja pelastin ne entisestä foorumista, joten hihkaiskaa tässä foorumissa mikä hymiö puuttuu ja mieluiten mikä sen nimi oli tsih Yritin kasata kaikki tunnetuimmat, mutta toki voi olla, että jotain jäänyt.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja anzgu » 23 Loka 2013, 20:24

loel eli se vihree käkättäjä? :mrgreen:
Kuva
Avatar
anzgu
Kuolaaja
Kuolaaja
 
Viestit: 248
Liittynyt: 23 Loka 2013, 06:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 25 Loka 2013, 11:25

Keltainen naama, joka on neutraali ja sitten sille tulee todella isot silmät. Lariakselassa nimella angst.
Kuva
Kuva
Avatar
Pikkuinen
Lariaksen lumoissa
Lariaksen lumoissa
 
Viestit: 419
Liittynyt: 23 Loka 2013, 18:53

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja anzgu » 25 Loka 2013, 11:33

Saako h u h hymiölle eli huh jonkun muun koodin kun se puskee koko ajan välii vaikkei halua puppydog
Kuva
Avatar
anzgu
Kuolaaja
Kuolaaja
 
Viestit: 248
Liittynyt: 23 Loka 2013, 06:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 25 Loka 2013, 11:42

Angzun aiemmin mainitsema loel pitäisi löytyä valikoimista nyt :roll: Sitten korvata voisi sanat Huoh ja Huh. Itse mietin Huoh sanan tilalle sigh mutta Huh sanalle en keksi insane Pikkuisen toivoma angst koetettava saada myös valikoimiin hesse_kyllah Kops hymiötä en ala vaihtaa kun tottunu jo siihen ja helppo muistaa vihellys
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Tiimari » 25 Loka 2013, 12:18

Siru84 kirjoitti:Kops hymiötä en ala vaihtaa kun tottunu jo siihen ja helppo muistaa vihellys

Joo ei se mitään. Pitää vaan puhua kirjakielellä ja sanoa kopiointi eikä KOPSAUS. tsih
Tiimari
Rontteri-fani
Rontteri-fani
 
Viestit: 93
Liittynyt: 23 Loka 2013, 08:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 25 Loka 2013, 12:36

Nyt on vaihdettu huh sana H U H ja huoh eli s i g h moimoi
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja anzgu » 25 Loka 2013, 12:37

Kiitos hug
Kuva
Avatar
anzgu
Kuolaaja
Kuolaaja
 
Viestit: 248
Liittynyt: 23 Loka 2013, 06:58

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 26 Loka 2013, 03:56

Lisäsin nyt tällaiset hymiöt valikoimiin tsih

an g s t
wo o tw o o t
b u n n y
n u k k u m a a n
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 26 Loka 2013, 07:12

Kiitos paljon ja kiitos noista uusistakin! Varsinkin peittoa raahaava on supersöpö!!
Kuva
Kuva
Avatar
Pikkuinen
Lariaksen lumoissa
Lariaksen lumoissa
 
Viestit: 419
Liittynyt: 23 Loka 2013, 18:53

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Aniimariem » 26 Loka 2013, 21:23

Massapeliä kootessa (tarkistan välillä esikatselussa, että varmasti olen laittanut BBCoden oikein) kiinnitin huomiota sellaiseen, että hymiöillä r a g e ja (etenkin) n u k k u m a a n on vähän hankalat nimet. ;)
| Avatar by Siru84.
Avatar
Aniimariem
Larias-fani
Larias-fani
 
Viestit: 69
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:31

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 26 Loka 2013, 21:25

Aniimariem kirjoitti:Massapeliä kootessa (tarkistan välillä esikatselussa, että varmasti olen laittanut BBCoden oikein) kiinnitin huomiota sellaiseen, että hymiöillä r a g e ja (etenkin) n u k k u m a a n on vähän hankalat nimet. ;)


Korvaavia nimiä otetaan vastaan hesse_w00t
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Aniimariem » 26 Loka 2013, 21:34

Siru84 kirjoitti:
Aniimariem kirjoitti:Massapeliä kootessa (tarkistan välillä esikatselussa, että varmasti olen laittanut BBCoden oikein) kiinnitin huomiota sellaiseen, että hymiöillä r a g e ja (etenkin) n u k k u m a a n on vähän hankalat nimet. ;)


Korvaavia nimiä otetaan vastaan hesse_w00t


n u k k u m a a n -> g o i n g t o b e d? Tuo r a g e tuli vastaan vain parissa Jannen vastauksessa, eli ei varmaan tuikitarpeellista.
| Avatar by Siru84.
Avatar
Aniimariem
Larias-fani
Larias-fani
 
Viestit: 69
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:31

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 26 Loka 2013, 21:42

Aniimariem kirjoitti:n u k k u m a a n -> g o i n g t o b e d? Tuo r a g e tuli vastaan vain parissa Jannen vastauksessa, eli ei varmaan tuikitarpeellista.


Kiitos halitus Vaihdoin nimeksi tuon, yhteenkirjoitettuna ;)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 26 Loka 2013, 22:00

Sellanen hymiö vielä on kuin l o h t u lohtu joka pomppaa väärään väliin mulla ainakin ficeissä ja peleissä. Voisko sen korvata jollain muulla nimellä?

Sitten vielä klassinen p e u k k u peukku aiheuttaa ficeissä aika paljon ongelmia kun itse sanaa käytän. Pystyiskö sitäkin vähän edes muuttamaan?

Ja sitten ois vielä g r gr hymiö joka pomppaa kaikkiin sanoihin joissa on gr yhdistelmä esim. grillata.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 26 Loka 2013, 22:05

MF kirjoitti:Sellanen hymiö vielä on kuin l o h t u lohtu joka pomppaa väärään väliin mulla ainakin ficeissä ja peleissä. Voisko sen korvata jollain muulla nimellä?

Sitten vielä klassinen p e u k k u peukku aiheuttaa ficeissä aika paljon ongelmia kun itse sanaa käytän. Pystyiskö sitäkin vähän edes muuttamaan?

Ja sitten ois vielä g r gr hymiö joka pomppaa kaikkiin sanoihin joissa on gr yhdistelmä esim. grillata.


p e u k k u on klassinen ja helppo muistaa, joten siksi nimesin sen myös täällä uudella tällä nimellä ja myös sama g r hymiön kanssa. Niihin on niin tottunut :roll: L o h t u on uusi tuttavuus enkä keksinyt sille muuta nimeä siihen hätään. Jos laittaa isot kirjaimet pienten tilalle? siis Peukku ja Gr niin helpottaisko se? Ja Lohtu :roll:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 26 Loka 2013, 22:19

Siru84 kirjoitti:
p e u k k u on klassinen ja helppo muistaa, joten siksi nimesin sen myös täällä uudella tällä nimellä ja myös sama g r hymiön kanssa. Niihin on niin tottunut :roll: L o h t u on uusi tuttavuus enkä keksinyt sille muuta nimeä siihen hätään. Jos laittaa isot kirjaimet pienten tilalle? siis Peukku ja Gr niin helpottaisko se? Ja Lohtu :roll:


Mä en tiiä auttaako se? Nimittäin vaikka sä uudelleennimesit H U H hymiön isoilla kirjaimilla niin siltikin mulla ainakin ficeissä myös pienellä kirjoitettuna jos sanassa on h u h yhdistelmä niin se tulee vieläkin hymiönä jostain syystä :/

Mut joo mua kyllä toi p e u k k u häiritsee eniten ja on häirinny jo pitkään. Ku mä ite käytän ilmaisua pidetään p e u k k u j a tosi paljon esim niin aina tulee toi hymiö... :roll: Eikö ois muutenkin parempi nimetä hymiöt ei sanoilla? Yleensä ne on foorumeilla nimetty tyyliin p e u k k u 1 tai : p e u k k u : just sen takia ettei ne tulis väärään väliin... Voisko l o h t u siis olla esim. : l o h t u : ja p e u k k u taas : p e u k k u : ja niin edelleen?
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 26 Loka 2013, 23:16

zomboid kirjoitti:Säälitään hei Sirua nyt vähän! Kolmen foorumin rakentaminen uudelleen on aika tajuttoman iso homma, eikä silloin ole varmaan päällimmäisenä mielessä hymiöiden nimien uudistaminen. Varsinkaan noiden vanhojen tuttujen hymiöiden. Niiden nimet tulee jo niin luonnostaan, kun foorumeille jotain tekstiä raapustaa, että tässä menee pasmat sekaisin itse kullakin, jos jokaista hymiötä aletaan järjestäen nimetä uudelleen. Ollaanhan me tähänkin asti ihan hyvin pärjätty nod


Kyllä täällä arvostetaan Sirun työtä foorumien parissa eikä kukaan ole vaatimassa että hymiöiden nimet muutetaan samantien. Sitten kun Sirulla on aikaa niin voi katsoa asiaa. Toin asian vaan siksi esille koska ficinkirjottajalle hankalasti nimetyt hymiöt aiheuttaa paljon harmaita hiuksia ja itselläni oli tarkoitus p e u k k u -hymiö ottaa puheeksi jo vanhalla foorumilla mutten ehtinyt. Itse joudun kiertämään p e u k k u sanan käytön nykyään ficeissäni kokonaan tuon hymiön takia ja siksi asia on mulle tärkeä. Muilla hymiöillä niin ole väliä jos tuon peukun vaan saisi muutettua edes hieman...
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Del » 27 Loka 2013, 00:28

Musta ois kätevää ettei hymiöiden koodeja mentäis muuttaan, koska ne muistaa just niistä koodeista ilman, että tarvii alkaa tolta sivusta erikseen ettiin kyseistä hymiöö. Eikä mulle ainakaan esim. sana Peukku oo tullu niin montaa kertaa omissa ficeissä vastaan, että se pitäis muuttaa. Sitä paitsi, siinä viestissähän voi raksia kohdan Älä salli hymiöitä ja se on sillä korjattu. :)
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Del
Lariakselan sylikummi
Lariakselan sylikummi
 
Viestit: 91
Liittynyt: 22 Loka 2013, 20:41

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 27 Loka 2013, 00:40

En mä oo sanonut että kaikkia pitäs muuttaa vaan muutama ongelmallinen hymiö, kyllä nyt parin hymiön nimen uudelleenopettelu onnistuu, varsinkin jos niihin lisätään vaan perään yksi kirjain tai lisätään kaksoispisteet alkuun ja loppuun. Ja miksi tässä nyt ylipäätänsä mulle valitetaan asiasta kun muiden hymiöehdotelmat on menny ihan tosta noin vaan lävitse? En mä oo vaatimassa sen enempää kuin muutkaan aiemmin mut oon ainoa jolle asiasta valitetaan...

Joo voihan sen raksia mutta entä jos haluaa kuitenkin muut hymiöt näkymään? Mulla ainakin on ficeissä tekstiviestejä ja kirjeitä joissa mä mieluiten pidän kaikki :) :D hesse_heart tyyliset hymiöt mutta sitten just tulee näitä peuk-kuja sun muita keskelle tekstiä. Ja mulle taas nimenomaan toi peuk-ku on ongelma koska mä käytän sitä paljon tekstissä ja omassa puheessanikin.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Seuraava

Paluu Sijaiskoti Larias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron