Hymiöt

Tämä foorumi, jossa olet nyt oli vain Sijaiskoti joka oli viikon ajan foorumilaisten käytössä, ennen kuin vanha, 8.6.2012 asti toiminut foorumi saatiin uuteen osoitteeseen. Jos olit foorumi.infon Larias foorumilla niin tunnuksesi on vielä voimassa ja jos olet uusi, lämpimästi tervetuloa!

Osoite foorumille on: http://larias.munfoorumi.com/

Kuva

Valvoja: Siru84

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja MF » 31 Loka 2013, 01:29

panobansku on musta ihan hyvä nimi mut toi toinen vois olla joku muu kun faktaa on kuitenkin sana. Mut mikä se vois olla? joku iknow tai joku en tiiä.
Kuva
Avatar
MF
Ihkuttaja
Ihkuttaja
 
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:29

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Tiimari » 31 Loka 2013, 01:32

Voi apua noita banaaneja loel :oops: . Mun puolesta ei tarvi välttämättä lisätä :lol: tai sit korvaa tän halisex tai tän doggie sillä. Ei näitä hymiöitäkään kuitenkaan ylenmäärin kannata tänne laittaa. Mä haen aina kaikki hymiöt noista kuvista.

Jos pätemishymiön nimi ois wiseguy ?
Tiimari
Rontteri-fani
Rontteri-fani
 
Viestit: 93
Liittynyt: 23 Loka 2013, 08:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 31 Loka 2013, 01:36

Tiimari kirjoitti:Voi apua noita banaaneja loel :oops: . Mun puolesta ei tarvi välttämättä lisätä :lol: tai sit korvaa tän halisex tai tän doggie sillä. Ei näitä hymiöitäkään kuitenkaan ylenmäärin kannata tänne laittaa. Mä haen aina kaikki hymiöt noista kuvista.

Jos pätemishymiön nimi ois wiseguy ?


Joo ei kannatakaan ylenmäärin laitella, mutta kannattaisin noita kahta vielä listaan :lol:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja CR7 » 31 Loka 2013, 01:38

Siru84 kirjoitti:
Tiimari kirjoitti:Voi apua noita banaaneja loel :oops: . Mun puolesta ei tarvi välttämättä lisätä :lol: tai sit korvaa tän halisex tai tän doggie sillä. Ei näitä hymiöitäkään kuitenkaan ylenmäärin kannata tänne laittaa. Mä haen aina kaikki hymiöt noista kuvista.

Jos pätemishymiön nimi ois wiseguy ?


Joo ei kannatakaan ylenmäärin laitella, mutta kannattaisin noita kahta vielä listaan :lol:

Ite tykkäisin tosta banskusta enemmän kun halisex tai doggie -hymiöistä jos kaikkia ei tänne haluta. Mutta siis ei mun maailmani mihinkään hymiöön kaadu.
Kuva

Kuva
Avatar
CR7
Super-kuolaaja
Super-kuolaaja
 
Viestit: 275
Liittynyt: 23 Loka 2013, 01:25
Paikkakunta: Rovaniämi

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Hörhelö » 31 Loka 2013, 01:42

Mun puolesta kaikki vois säästää, mutta mä oonkin ihan kamalan huono luopumaan yhtään mistään tsih Tottahan se on että varsinkin nyt kun ne on viestikentän vierellä aina näkyvillä, niin saattaa helposti varsinkin kännykän kanssa alkaa hidastella.
Kuva
Avatar
Hörhelö
Stalkkeri
Stalkkeri
 
Viestit: 36
Liittynyt: 23 Loka 2013, 00:02

Re: Hymiöt

ViestiKirjoittaja Siru84 » 31 Loka 2013, 01:44

Hörhelö kirjoitti:Mun puolesta kaikki vois säästää, mutta mä oonkin ihan kamalan huono luopumaan yhtään mistään tsih Tottahan se on että varsinkin nyt kun ne on viestikentän vierellä aina näkyvillä, niin saattaa helposti varsinkin kännykän kanssa alkaa hidastella.


Joo en mäkään haluais luopua mistään. Oon nyt sekaisin tosta mun kodin paluusta happycry blissysmile jess
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Siru84
Lariakselan Pomo
Lariakselan Pomo
 
Viestit: 944
Liittynyt: 22 Loka 2013, 15:12
Paikkakunta: Tampere

Edellinen

Paluu Sijaiskoti Larias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron